Wydział Komunikacji w dobie pandemii

Ponad 15 tysięcy osób obsłużył Wydział Komunikacji od początku czerwca do końca lipca br.


14 maja Starostwo Powiatowe w Częstochowie wznowiło bezpośrednią obsługę interesantów. Przy zachowaniu nowych wymogów sanitarnych i w ograniczonych godzinach (od 8.00 do 14.00) pracownicy Wydziału Komunikacji przyjęli w formie elektronicznej i pocztowej 5092 wnioski oraz bezpośrednio obsłużyli 10 292 osoby. 

Namawiamy wszystkich do wcześniejszego umawiania wizyt w naszej placówce, ale również obsługujemy wszystkich mieszkańców powiatu, którzy odwiedzają nasz urząd. Dwóch pracowników stale dyżuruje na korytarzu i dba o przestrzeganie wymagań sanitarnych, reguluje ilość osób wpuszczanych na poszczególne referaty oraz co najważniejsze, robi pierwszą weryfikacją dokumentów i pomaga w wypełnieniu wniosków, co znacznie ułatwia i przyśpiesza późniejsze załatwienie sprawy – zapewnia Naczelnik Wydziału Komunikacji Ewa Kubat-Miedzińska.