Obsługa zgłoszeń nieprawidłowości w uprawnieniach do Polskiego Bonu Turystycznego
MINISTERSTWO RODZINY, PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ DEPARTAMEMT POLITYKI RODZINNEJ Obsługa zgłoszeń nieprawidłowości w uprawnieniach do Polskiego Bonu Turystycznego Osoba zgłaszająca problem dotyczący uprawnień do Polskiego Bonu Turystycznego powinna skontaktować się z infolinią Polskiego Bonu Turystycznego: tel. 22 11 22 111 e-mail: bon@zus.pl Wskazane jest żeby osoba taka dysponowała: - danymi identyfikacyjnymi (imię, nazwisko, PESEL, a jeśli nie nadano to seria i nr dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do bonu) - podała dane kontaktowe (nr telefonu, adres e-mail) - przedstawiła krótki opis problemu. W dalszej kolejności zgłoszenie przekazywane jest do Polskiej Organizacji Turystycznej (POT), która: 1. dokonuje wstępnej analizy sprawy. Jeżeli istnieje taka konieczność POT dokonuje odpowiednich czynności w zakresie wartości bonu. 2. wprowadza informację na temat sposobu obsługi do systemu obsługi zgłoszeń. Następnie: 1. Infolinia PBT informuje klienta o sposobie postępowania. 2. POT prowadzi postępowanie wyjaśniające. 3. POT wydaje decyzję administracyjną. 4. POT dokonuje odpowiednich czynności w systemie w zakresie wartości bonu.